Обратно към каталога
Авточасти за всички PEUGEOT модели

Регулиране на празен ход / подгряване Peugeot 206 hatchback 1.6 Flex 113 K.C. Бензин/Етанол

Информация: PEUGEOT 206 Хечбек (2A/C) 1.6 Flex
  • Година на производство (от - до): 05.2005-07.2008
  • Мощност [KW]: 83
  • Мощност [K.C.]: 113
  • Капацитет на цилиндъра (cc): 1587
  • Тип двигател: Ото
Купе:
  • Тип купе: хетчбек
Технически данни:
  • Код на двигателя: NFU (TU5JP4)
  • Обозначение на модела от производителя: 2A/C
  • Катализатор: ...
  • Захранване с гориво: впръскване във всмукателните тръби/ карбуратор
  • Вид всмукателна система на двигателя: атмосферен двигател
  • Моделна година от: ...
  • Моделна година до: ...

Всички Регулиране на празен ход / подгряване за PEUGEOT 206 1.6 Flex 113 K.C. са изчерпани. Въпреки това, новата доставка е на път.

Моля, въведете Вашия e-mail и ние ще Ви известим при пристигането на стоката в нашия склад. За да проверите дали това са точните резервни части, моля приложете в email-а VIN-а на Вашия автомобил или каталожния номер на нужната Ви резервна част. Ние непременно ще намерим нужните Ви авточасти.
Вероятно, също така се интересувате от:

Регулиране на празен ход / подгряване за Peugeot 206 хетчбек (2A/C) 1.6 Flex – най-добрите продукти според избора на клиентите

Клиентите също така закупиха

Горивна система Авточаст
PEUGEOT 206 1.6 Flex 113 K.C. Регулиране на празен ход / подгряване магазин Горивна система за PEUGEOT 206 хетчбек (2A/C) 1.6 Flex Бензин/Етанол
Най-продавани
Регулиране на празен ход / подгряване
Купете авточасти за PEUGEOT 206
  • Най-добрите цени
    Avtochastionline24.bg Ви предлага автомобилни резервни части с най-добро качество на атрактивни цени.
  • Огромен избор
    В момента предлагаме на нашите клиенти над 1 000 000 резервни части за коли.
  • Спестявате от доставката
    Безплатната доставка в рамките на България важи за поръчки, които надвишават 360 BGN, с изключение при поръчване на обемисти артикули, обменни части или гуми.
  • Бърза доставка
    Метод на доставка
    • delivery_method_6